Inne

Naczelnik Wydziału

Dorota Boroń

ul. Toruńska 174a, pok. 304

tel. 52 582 27 84

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.       

Zastępca Naczelnika Wydziału

Katarzyna Bałażyk

ul. Toruńska 174a, pok. 305

tel. 52 582 27 35

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kompetencje i zadania

- w zakresie inżynierii ruchu:

  1. prowadzenie zadań związanych z wprowadzaniem organizacji ruchu na drogach publicznych oraz wewnętrznych zarządzanych przez ZDMiKP, w tym opiniowanie projektów organizacji ruchu,
  2. kontrola wykonania projektów organizacji ruchu,
  3. prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu, we współpracy z właściwym organem
  4. planowanie, przygotowanie i nadzorowanie prac, dotyczących budowy i modernizacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drodze oraz zgodności tych urządzeń                             z zatwierdzoną organizacją ruchu,
  5. wykonywanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu,
  6. realizacja programu rozwoju dróg rowerowych,
  7. gromadzenie danych, inicjowanie oraz prowadzenie badań i analiz w zakresie bezpieczeństwa ruchu,
  8. gromadzenie danych o sieci drogowej dla celów planistycznych i statystycznych,
  9. udział w planowaniu układów komunikacyjnych,
  10. udział w weryfikacji projektów budowy, rozbudowy i przebudowy układu transportowego miasta, w zakresie inżynierii ruchu,
  11. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych,
  12. zbieranie, ocena i wykorzystanie danych, materiałów i informacji dotyczących inżynierii ruchu,
  13. wydawanie opinii do decyzji administracyjnych na wykorzystanie dróg w sposób szczególny (zawody sportowe, rajdy, zgromadzenia, inne),
  14. współpraca w zakresie opiniowania wniosków o zajęcie pasa drogowego, w tym                  w zakresie lokalizacji reklam,
  15. prowadzenie analiz i statystyki wykorzystania miejsc parkingowych,
  16. przekazywanie danych dla aktualizacji ewidencji dróg,
  17. planowanie i wdrażanie rozwoju Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego, przy współpracy z innymi podmiotami i wydziałami ZDMiKP,
  18. kontrola prawidłowości funkcjonowania systemu sterowania ruchem,
  19. kontrola prawidłowości projektów sygnalizacji świetlnej wdrażanych w ramach Centrum,
  20. przygotowywanie wdrożeń, dla kolejnych obszarów miasta w zakresie ITS,
  21. prowadzenie analiz ruchu i mikrostymulacji ruchu,
  22. wdrażanie on-line zmian w sygnalizacjach świetlnych,
  23. rozbudowa systemów sterowania ruchem w zakresie funkcjonalnym oraz terytorialnym,
  24. udział w przygotowywaniu i weryfikacji dokumentacji budowy, rozbudowy i przebudowy urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz systemów sterowania ruchem i sieci teletechnicznej,
  25. udział w tworzeniu planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich) w zakresie budowy, rozbudowy i przebudowy urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz systemów sterowania ruchem i sieci teletechnicznej.”

   - w zakresie zarządzania ruchem (ITS) :

 

  1. kontrola prawidłowości funkcjonowania systemu sterowania ruchem,
  2. kontrola prawidłowości projektów sygnalizacji świetlnej wdrażanych w ramach Centrum,
  3. przygotowywanie wdrożeń, dla kolejnych obszarów miasta w zakresie ITS,
  4. prowadzenie analiz ruchu i mikrostymulacji ruchu,
  5. wdrażanie on-line zmian w sygnalizacjach świetlnych,
  6. rozbudowa systemów sterowania ruchem w zakresie funkcjonalnym oraz terytorialnym,
  7. udział w przygotowywaniu i weryfikacji dokumentacji budowy, rozbudowy i przebudowy urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz systemów sterowania ruchem i sieci teletechnicznej,
  8. udział w tworzeniu planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich) w zakresie budowy, rozbudowy i przebudowy urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz systemów sterowania ruchem i sieci teletechnicznej.”

 


Rzecznik prasowy

Katarzyna Muszyńska
ul. Toruńska 174a, pok. 103
tel. 52 582 27 74
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kompetencje i zadania:

  1. Prowadzenie działań informacyjnych na potrzeby mediów, mieszkańców, użytkowników infrastruktury drogowej, w tym przygotowywanie informacji o prowadzonych robotach drogowych, inwestycjach i projektach.
  2. Koordynowanie spójności przekazów.
  3. Realizacja i prowadzenie bieżących działań wizerunkowych Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej.

Główny Księgowy

Ewa Adamczak

ul. Toruńska 174a, pok. 101

tel. 52 582 27 29

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Kompetencje i zadania

  1. prowadzenie rachunkowości Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy,
  2. prowadzenie windykacji należności w zakresie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego.

Strona 7 z 11