Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy uprzejmie informuje, że wszelkie pisma (wnioski, żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) składane do ZDMiKP powinny być wniesione w jednej z następujących form:

  1. Ustnie do protokołu;
  2. Pisemnie – wysłane pocztą na adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz lub złożone osobiście w kancelarii ZDMiKP, adres j.w.;
  3. W formie elektronicznej na adres skrzynki EPUAP2: /ii0jd383ws/SkrytkaESP;
  4. W formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jednocześnie uprzejmie przypominamy, że w sprawach, które wymagają wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub zaświadczenia, wszelkie pisma wniesione w formie innej niż powyższe pozostawia się bez rozpoznania.

Podstawa prawna:   art. 63 i 64 Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572).