• AKTUALNOŚCI
  • Utrudnienia
  • Z ostatniej chwili
  • Rozkłady jazdy
  • Ceny biletów
  • Strefa płatnego parkowania
  • Kontakt
Herb Bydgoszcz Zarzad Dróg

zarząd dróg miejskich i komunikacji publicznej w Bydgoszczy

  • Aktualności
  • Transport Publiczny
    • Aktualności komunikacyjne
    • Informacje ogólne
    • Analiza kosztów i korzyści (AKK)
    • Rozkład Jazdy
      • Wybór linii komunikacyjnej
      • Rozkład jazdy dla telefonów komórkowych
    • Schematy sieci komunikacji miejskiej
    • Wykaz przystanków komunikacyjnych
    • Bilety i opłaty (tickets & fares)
      • Ceny biletów jednorazowych i czasowych
      • Ceny biletów okresowych
      • Ticket tariff
      • Rodzaje i wzory biletów
      • Strefy biletowe
      • System przesiadkowy AT
      • Opłaty dodatkowe i inne
      • Zasady kasowania biletów
    • Zakup biletu
      • Sieć sprzedaży biletów
      • Punkty sprzedaży biletów okresowych
      • Zakup biletów okresowych on-line
      • Zakup biletu przez telefon
      • Zakup biletu u obsługi pojazdu
      • Zakup biletu w pojeździe kartą zbliżeniową
    • Bydgoska Karta Miejska
      • Jak uzyskać kartę BKM
      • Wszystko o Bydgoskiej Karcie Miejskiej
      • Regulamin BKM
    • Przepisy
      • Uprawnienia do ulg
      • Uprawnienia "Bydgoskiej Rodziny 3+"
      • Przepisy porządkowe
      • Przewóz bagażu
      • Regulamin BKM
      • Regulamin Systemu Telefonicznej Sprzedaży Biletów
      • Zwolnienie z opłat na Trasie Uniwersyteckiej
      • Kontrola biletów
      • Postępowanie reklamacyjne
      • Anulowanie biletu okresowego
      • Regulamin przewozu osób i bagażu
    • Dla młodego pasażera
    • Zdjęcia taboru
  • Drogi Miejskie
    • Aktualności
    • Utrudnienia drogowe
    • Infrastruktura rowerowa
      • Bydgoski Rower Aglomeracyjny
      • Drogi rowerowe
      • Zespół ds. polityki rowerowej
    • Plan miasta
    • Informacje ogólne
    • Mapa rowerowa Bydgoszczy 2024
    • Bezpieczeństwo ruchu drogowego
      • Zespół do działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Miasta Bydgoszczy
      • Hulajnogi - bezpiecznie przez Bydgoszcz
      • Uwaga na zwierzęta
      • Raport o stanie brd w Bydgoszczy 2020
    • Baner system
      • Lokalizacje
      • Projekt
    • Parkingi dla autokarów
      • Hala Łuczniczka
      • Obiekt sportowy Zawisza
      • Miejsca zatrzymań autokarów
    • Równanie dróg gruntowych
    • Przyjazna przestrzeń publiczna
    • Wyniki klasyfikacji miejskiego odcinka TNT w granicach administracyjnych miasta Bydgoszczy
    • Program utwardzania ulic gruntowych
    • Remonty jezdni i chodników
  • Strefa Płatnego Parkowania
    • Informacje ogólne
    • Mapa Strefy
    • Opłaty
      • Sposób uiszczenia opłaty
      • Cennik
      • Zwolnienia z opłat
      • Opłaty dodatkowe
      • Procedury uzyskania identyfikatora osoby niepełnosprawnej
      • Procedury otrzymania abonamentu dla pojazdu mieszkańca
    • Płać komórką
    • Regulamin SPP
    • E-SKLEP
  • Inwestycje i Projekty
    • Kanały technologiczne
    • Projekty zrealizowane ze środków zewnętrznych 2007-2020
    • Projekty realizowane ze środków zewnętrznych 2007-2020
    • Projekty realizowane ze środków zewnętrznych 2021-2027
      • Zakup nowoczesnego niskopodłogowego taboru tramwajowego dla sieci komunikacji miejskiej w Bydgoszczy - pakiet nr 3
      • Zakup nowoczesnego, niskopodłogowego taboru tramwajowego dla sieci komunikacji miejskiej w Bydgoszczy - pakiet nr 2
      • Zakup nowego, niskopodłogowego taboru tramwajowego dla Miasta Bydgoszczy w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
      • Budowa drogi dla rowerów w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej nr 244
      • Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Bydgoszczy
      • Rozbudowa pętli Las Gdański w Bydgoszczy
      • Budowa dwutorowego torowiska tramwajowego wzdłuż ul. Solskiego od ronda Kujawskiego do pętli Bielicka wraz z pętlą Bielicka
    • Mechanizm umożliwiający sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych dotyczących projektów unijnych współfinasowanych w ramach POIiŚ realizowanych przez ZDMiKP w imieniu Miasta Bydgoszczy
    • Mechanizm umożliwiający sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych dotyczących projektu "Zakup nowego niskopodłogowego taboru tramwajowego dla Miasta Bydgoszczy w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
    • Mechanizm umożliwiający sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych oraz niezgodności z KPON lub KPP w projektach realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027
    • Wyłożenie do wiadomości publicznej
      • Projekty oczekujące na wnioski Mieszkańców
      • Projekty po wnioskach
      • Projekty po wnioskach z raportami
      • Archiwalne
      • Ocena oddziaływania na środowisko
  • Zamówienia Publiczne
    • Regulamin udzielania zamówień publicznych
    • Przetargi
    • Ogłoszenia o planowanych zamówieniach lub umowach ramowych
    • Ogłoszenia dotyczące publicznego transportu zbiorowego
    • Regulamin udzielania zamówień odrębnych
    • Platforma zakupowa
    • Zamówienia odrębne
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025
    • Ogłoszenia o zbyciu majątku
  • Jak załatwić sprawę
    • Jak uzyskać Bydgoską Kartę Miejską
    • Reklama
    • Dzierżawa lub najem gruntów na podstawie umów cywilno-prawnych
    • Lokalizacja urządzeń infrastruktury (sieci i przyłącza)
    • Prowadzenie robót (rozkopy)
    • Prowadzenie robót związanych z budowa i przebudową kanalizacji deszczowej
    • Wbudowanie urządzeń infrastruktury
    • Przewóz osób w krajowym transporcie drogowym
    • Zasady korzystania z przystanków
    • Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
    • Postępowanie reklamacyjne z tytułu korzystania z usług przewozowych
    • Awaryjne zajęcie pasa drogowego
    • Wniosek o udostępnienie kanału technologicznego
    • Przejazd pojazdów nienormatywnych
    • Jak uzyskać identyfikator osoby niepełnosprawnej
    • Jak anulować zakupiony bilet okresowy
    • Jak otrzymać abonament mieszkańca
    • Uzgodnienie zmian organizacji ruchu
    • Windykacja
    • Handel
      • Handel całoroczny
      • Handel w okresie "Wszystkich Świętych"
    • Dostęp do drogi publicznej
      • Zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej
      • Uzgodnienie lokalizacji/przebudowy zjazdu
  • Jak załatwić sprawę
    • Uzgodnienie lokalizacji lub przebudowy zjazdu
    • Przejazd pojazdów nienormatywnych
    • Dzierżawa lub najem gruntów na podstawie umów cywilno-prawnych
    • Przewóz osób w krajowym transporcie drogowym
    • Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
    • Zasady korzystania z przystanków
    • O firmie
      • Wydziały ZDMiKP
      • Kontakt z nami
  • Akcja Zima
    • Akcja Zima - On-line
  • Zintegrowany Węzeł Komunikacyjny Bydgoszcz Leśna
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Strona główna
  3. Inne

Inne

Budowa ulic: Pijarów, Gawroniej i Siedleckiej (na odcinku od ul. Koronowskiej do ul. Chmielnej)

Zawiadamiamy o wyłożeniu do wiadomości publicznej koncepcji programowo-przestrzennych dla zadania pn.: „Budowa ulic Pijarów, Gawroniej i Siedleckiej" w ramach „Programu utwardzenia ulic gruntowych zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy"

Zapraszamy do zapoznania się z projektami w dniach od: 13 czerwca do 26 czerwca 2016r.

Projekt jest dostępny w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, przy ul. Toruńskiej 174a, piętro III, pokój 310 w dni robocze w godzinach pracy Zarządu Dróg.

Projekt dostępny jest również w wersji elektronicznej w postaci zamieszczonych poniżej plików w formacie pdf.

Ulice Pijarów, Gawronia i Siedlecka (na odcinku od ul. Koronowskiej do ul. Chmielnej), dla których przygotowano koncepcje są ulicami gruntowymi wskazanymi do realizacji w „Wieloletnim programie utwardzenia ulic gruntowych zlokalizowanych w Bydgoszczy" przyjętego Uchwałą Rady Miasta Bydgoszczy nr 23/403/15 z dnia 30.12.2015r. w latach 2016-2017.
W ramach opracowania zaproponowano wprowadzenie stref ograniczonej prędkości (strefa zamieszkania 20km/h i strefy „tempo 30") oraz rozwiązań fizycznie wpływających na zmniejszenie prędkości poruszania się kierowców. Zaproponowane elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego (brd) mają również na celu zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu poruszających się po ulicach.
Ulica Siedlecka została zaprojektowana z myślą o umożliwieniu ruchu transportu zbiorowego.

Uwagi do projektu można składać od 13 czerwca do 26 czerwca 2016r., pisemnie na adres Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy lub mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wnioski zostaną rozpatrzone tylko i wyłącznie w przypadku uzasadnienia wniosku oraz podania wymaganych danych osobowych wraz z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie na potrzeby prowadzenia procedury wyłożenia projektu do wiadomości publicznej.
.

Załączniki:
PlikOpisRozmiar pliku
 1.1. Opis techniczny.pdf 567 kB
 1.2. plan orientacyjny-Pijarów.pdf 204 kB
 1.3.1. Plan sytuacyjny Pijarów-Ark.1.pdf 1198 kB
 1.3.2. Plan sytuacyjny Pijarów-Ark.2.pdf 991 kB
 1.4. Przekroje normalne Pijarów.pdf 171 kB
 2.1. Opis techniczny.pdf 542 kB
 2.2. plan orientacyjny-Gawronia.pdf 215 kB
 2.3.1. Plan sytuacyjny Gawronia Ark.1.pdf 1018 kB
 2.3.2. Plan sytuacyjny Gawronia Ark.2.pdf 865 kB
 2.4. Przekroje normalne Gawronia.pdf 137 kB
 3.1. Opis techniczny.pdf 544 kB
 3.3.1. Plan sytuacyjny Siedlecka-Ark.1.pdf 523 kB
 3.3.2. Plan sytuacyjny Siedlecka-Ark.2.pdf 646 kB
 3.3.3. Plan sytuacyjny Siedlecka-Ark.3.pdf 876 kB
 3.3.4. Plan sytuacyjny Siedlecka-Ark.4.pdf 730 kB
 3.4. Przekroje normalne Siedlecka.pdf 216 kB
 Karty Konsultacji.doc 40 kB
 Karty Konsultacji.pdf 333 kB

Zdrowo - rowerowo, po Bydgoszczy

BRA

01 marca Bydgoski Rower Aglomeracyjny rozpoczął drugi sezon funkcjonowania. W całym mieście do dyspozycji rowerzystów są 364 jednoślady.

BRA to sieć 37 samoobsługowych wypożyczalni rowerów. Stacje rozlokowane są w centrum miasta oraz na sąsiadujących z nim osiedlach. W stacjach znajduje się 15 miejsc do zaparkowania rowerów. Łącznie do dyspozycji użytkowników jest ponad 360 rowerów z wyłączeniem okresu zimowego trwającego od grudnia do lutego. Z systemu w obecnym kształcie można korzystać do końca listopada 2017 roku. Wypożyczalnie czynne są przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, a pierwsze 20 minut korzystania z roweru jest bezpłatne.

LOKALIZACJA STACJI ROWEROWYCH:

1. Rondo Grunwaldzkie
2. Rondo Jagiellonów
3. Wojska Polskiego / Planu 6-letniego
4. Plac Wolności
5. Dworzec PKP
6. Dworzec PKS
7. Wyspa Młyńska
8. Plac Teatralny
9. Gdańska / stadion
10. Myślęcinek
11. Chodkiewicza / UKW
12. Sułkowskiego / Czerkaska
13. Skłodowskiej – Curie / Jurasza
14. Skłodowskiej – Curie / Bałtycka
15. Szubińska / Połtyna
16. Solskiego / Ugory
17. Wojska Polskiego / Ujejskiego
18. Rondo Fordońskie
19. Plac Kościeleckich
20. Nowy Rynek
21. Focha / Królowej Jadwigi
22. Szubińska / Żwirki i Wigury
23. Mickiewicza
24. Rondo Wielkopolskie
25. Dworcowa / Marcinkowskiego
26. Wojska Polskiego / Magnuszewska
27. Nakielska / Bronikowskiego
28. Kamienna / Fordońska
29. Wojska Polskiego / Trasa Uniwersytecka
30. Solskiego / Skorupki
31. Stary Rynek
32. Wyszyńskiego / Powstańców Wlkp.
33. Powstańców Warszawy / Powstania Listopadowego
34. Bocianowo / Kaszubska
35. Glinki / Białostocka
36. Grunwaldzka / Atos
37. Skandynawska / Ikea


MAPA LOKALIZACJI STACJI ROWEROWYCH

Mapa z rozmieszczeniem stacji rowerowych



JAK SKORZYSTAĆ Z BYDGOSKIEGO ROWERU AGLOMERACYJNEGO - punkt, po punkcie

Żebyby skorzystać z BRA należy zarejestrować się na stronie www.bra.org.pl - zaakceptować regulamin i wpłać 10 zł. - to jednorazowa, bezzwrotna opłata inicjalna na Osobisty Rachunek Wypożyczającego. Po rejestracji użytkownik otrzyma na adres e-mail i SMS-em dwa numery: LOGIN i PIN. PIN można zmienić w zakładce Lista Kart w profilu użytkownika.
Opłata za korzystanie z Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego jest pobierana automatycznie z Osobistego Rachunku Wypożyczającego za pośrednictwem systemu płatności online, a Osobisty Rachunek jest aktywny, pod warunkiem minimalnej kwoty – 1 zł.

REJESTRACJA I WYPOŻYCZENIE

Rejestracja i wypożyczenie

Jak wypożyczyć rower?

1. Należy podejść do terminala na wybranej stacji BRA, uruchomić go i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie.
2. Należy wprowadzić swój LOGIN i nr PIN.
3. Bydgoska Karta Miejska może służyć, jako identyfikator użytkownika. Wtedy należy zbliżyć kartę, a następnie wpisać tylko PIN. Żeby korzystać z karty wystarczy po zalogowaniu na stacji zamiast opcji wypożyczenie wybrać zarejestruj kartę (tylko za pierwszym razem). Jest to wygodna opcja, która powoduje szybsze logowanie oraz brak konieczności pamiętania za każdym razem numeru login.
4. Następnie należy wpisać numer zamka, przy którym znajduje się rower (użytkownik wybiera rower), który chce wypożyczyć (od 1 do 15).
5. Na wyświetlaczu pojawi się też kod do linki zabezpieczającej (na wypadek zablokowania roweru poza stacją). Kod trzeba zapamiętać (zawsze można uzyskać numer dzwoniąc na infolinię 52 523 28 00).
6. Następnie należy podejść do roweru (20 sekund przeznaczone jest na wypięcie roweru z zamka), przycisnąć sensor blokady zwalniającej na elektrozamku i wyjąć rower z zamka.

TERMINAL

Terminal

Jak zwrócić rower?

1. Należy podejść do wybranej stacji BRA i włożyć trzpień roweru, który jest pod bagażnikiem do otworu w zamku.
2. Najlepiej jest upewnić się czy rower jest prawidłowo zaparkowany próbując pociągnąć go w tył. Jeśli nie można wypiąć roweru, to znaczy, że wszystko jest w porządku i rower zwrócony jest poprawnie.
3. W przypadku zajęcia wszystkich zamków (15 rowerów na stacji) należy przypiąć rower linką do elementów stacji (rura podłużna lub poprzeczne) i zadzwonić na infolinię 52 523 28 00 informując o tym lub zwróć za pomocą aplikacji mobilnej BRA (kafelek LOGIN, a następnie kafelek WYPOŻYCZ/ZWRÓĆ ROWER).

STACJA

Stacja

CENNIK ZA KORZYSTANIE Z BYDGOSKIEGO ROWERU AGLOMERACYJNEGO

  • od 0 do 20 min. - 0 zł.
  • od 20 min. do 60 min. - 1 zł.
  • od 60 min. do 120 min. - 4 zł.
  • od 120 min. do 180 min. - 6 zł.
  • każda następna godzina - 7 zł.

Jednorazowa, bezzwrotna opłata inicjalna 10 zł.

REGULAMIN
https://www.bra.org.pl/regulamin.html

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

tel. 52 523 28 00 - czynny przez całą dobę
adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zawsze w kontakcie

DROGI ROWEROWE http://zdmikp.bydgoszcz.pl/index.php/pl/drogi-miejskie/infrastruktura-rowerowa/drogi-rowerowe

 Drogi rowerowe

 

 

Rewitalizacja społeczno-gospodarcza Starego Fordonu – ETAP I

Zawiadamiamy o wyłożeniu do wiadomości publicznej projektu dla zadania pn.: „Rewitalizacja społeczno-gospodarcza Starego Fordonu – ETAP I"

Zapraszamy do zapoznania się z projektem w dniach od: 11 marca do 29 marca 2016r.

Projekt jest dostępny w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, przy ul. Toruńskiej 174a, piętro III, pokój 310 w dni robocze w godzinach pracy Zarządu Dróg.

Projekt dostępny jest również w wersji elektronicznej w postaci zamieszczonych poniżej plików w formacie pdf (archiwum zip).

Głównym celem projektu jest przedstawienie możliwości zagospodarowania terenów bulwarów nadwiślańskich wraz z rozbudową i modernizacją układu drogowego na obszarze od ul. Flotylli Wiślanej do ul. Rybaki w Bydgoszczy, przy uwzględnieniu uwarunkowań terenowych, transportowych, środowiskowych, społecznych oraz ekonomicznych.
W ramach opracowania przewidziano wyposażenie obszaru objętego zagospodarowaniem w elementy małej architektury, siłownie plenerowe, boiska itp. stwarzające miejsce dla odpoczynku i rekreacji zarówno mieszkańcom Bydgoszczy jak i turystom.

Uwagi do projektu można składać od 11 marca do 29 marca 2016r., pisemnie na adres Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy lub mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wnioski zostaną rozpatrzone tylko i wyłącznie w przypadku uzasadnienia wniosku oraz podania wymaganych danych osobowych wraz z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie na potrzeby prowadzenia procedury wyłożenia projektu do wiadomości publicznej.

Załączniki:
Plik / URLOpisRozmiar pliku
 Karta Konsultacji.doc 32 kB
 Karta Konsultacji.pdf 313 kB
 plansza zbiorcza.pdf 8606 kB
 rynek.zip 0 kB

Rozbudowa Trasy Wschód- Zachód na odcinku od Węzła Zachodniego do Węzła Wschodniego

Zawiadamiamy o wyłożeniu do wiadomości publicznej projektu: „Rozbudowa Trasy Wschód- Zachód na odcinku od Węzła Zachodniego do Węzła Wschodniego." Dla w/w zadania przygotowano wielowariantową koncepcję układu drogowego.

Zapraszamy do zapoznania się z projektem w dniach od: 11 marca do: 12 kwietnia 2016 r.

Projekt jest dostępny w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, przy ul. Toruńskiej 174a, piętro III, pokój 310 w dni robocze w godzinach pracy zarządu dróg.

Projekt dostępny jest również w wersji elektronicznej w postaci zamieszczonych poniżej plików w formacie pdf (plik archiwum zip).

Przedmiotem opracowania są trzy warianty rozwiązania układu drogowego Trasy W-Z. Analizowano również jeden podwariant (2 bis). Ogólna charakterystyka poszczególnych wariantów (elementy różniące poszczególne warianty) jest następująca :

Wariant 1
Rozwiązanie o najmniejszym zakresie prac, ze skrzyżowaniami w jednym poziomie (skanalizowanymi, z sygnalizacją świetlną). Nie przewidziano w nim buspasów oraz dopuszczono pojedyncze zjazdy na drogę główną.

Wariant 2
Rozwiązanie, w którym zaprojektowane zostały węzły dwupoziomowe. Trasa główna zostanie poprowadzona w murach oporowych pod ulicami poprzecznymi (ul. Gdańską, ul. Sułkowskiego i Al. Wyszyńskiego) i połączona z nimi za pomocą łącznic. Wiadukty przewidziano w ciągu ulic bocznych (w poziomie terenu). Zaprojektowano buspasy oraz drogi dojazdowe do posesji umożliwiające ograniczenie do minimum ilości zjazdów na drodze głównej.

Wariant 2 bis
Wariant 2 bis różni się od wariantu 2 tym, że nie uwzględnia buspasów. Przewidziane są zatoki autobusowe. Pozwoli to na zmniejszenie zakresu wykupu gruntów.

Wariant 3
Rozwiązanie, w którym zaprojektowane zostaną węzły dwupoziomowe. Trasa główna zostanie przeprowadzona górą, po estakadach nad ulicami przecinającymi Trasę W-Z (ul. Gdańską, ul. Sułkowskiego i Al. Wyszyńskiego). Połączenie ulic poprzecznych z Trasą odbędzie się za pomocą łącznic. Zaprojektowano drogi dojazdowe do posesji umożliwiające ograniczenie do minimum ilości zjazdów na drodze głównej.

Ponadto we wszystkich wariantach zaprojektowano parkingi typu park & ride oraz parkingi rowerowe.
Dla wariantu 3 zaprezentowano jedynie arkusze odróżniające go od wariantu 2 (tj. arkusze nr 2 i 3)

Uwagi do projektu można składać od 11 marca do 12 kwietnia br., pisemnie na adres Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, lub mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wnioski zostaną rozpatrzone tylko i wyłącznie w przypadku uzasadnienia wniosku oraz podania wymaganych danych osobowych wraz z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie na potrzeby prowadzenia procedury wyłożenia projektu do wiadomości publicznej.

Załączniki:
Plik / URLOpisRozmiar pliku
 Karta konsultacji.doc 32 kB
 Karta konsultacji.pdf 313 kB
 Trasa.zip 0 kB
 Wyciąg z opisu technicznego.pdf 325 kB
  1. Bydgoski Rower Aglomeracyjny - sezon 2016
  2. ZASADY TARYFOWE ZWIĄZANE ZE ZMIANĄ UKŁADU LINII KOMUNIKACYJNYCH OD 16 STYCZNIA 2016 R.
  3. ZASADY TARYFOWE ZWIĄZANE ZE ZMIANĄ UKŁADU LINII KOMUNIKACYJNYCH OD 16 STYCZNIA 2016 R.
  4. Podsumowanie z Projektu „Widoczni bezpieczni w Bydgoszczy

Strona 4 z 11

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Bydgoska karta miejska
  • SkyCash
  • Bydgoski Rower Aglomeracyjny
  • ITS
  • ITS
Logo Logo Biuletyn informacji publicznej

Wszelkie prawa zastrzeżone © ZDMIKP 2025