Inne
Laboratorium Drogowe - LD
Kierownik
Katarzyna Oskaldowicz
ul. Toruńska 174a, pok. 05
tel. 52 582 27 36
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kompetencje i zadania
- prowadzenie badań laboratoryjnych i terenowych,
- nadzór technologiczny nad realizowanymi robotami drogowo - mostowymi tj. badania gruntów, kruszyw, mieszanek mineralno-asfaltowych, betonów, prefabrykatów betonowych i innych.
Wydział Zamówień Publicznych - NZ
Naczelnik Wydziału
Alicja Kruszczyńska
ul. Toruńska 174a, pok. 205
tel. 52 582 27 42
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kompetencje i zadania
- współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji strategicznych
- przygotowywanie i opracowywanie wniosków dla zadań realizowanych przez ZDMiKP, które będą mogły uzyskać wsparcie pozabudżetowe
- monitorowanie projektów i inwestycji strategicznych ,
- promocja projektów i inwestycji strategicznych ,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów i inwestycji strategicznych ,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do wszczęcia postępowań w oparciu o przepisy prawa krajowego i wspólnotowego dotyczące udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziału społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocen oddziaływania na środowisko,
- nadzorowanie prowadzonych przez jednostki zewnętrzne procedur środowiskowych wszczętych na zlecenie Zarządu,
- koordynowanie działań i współpraca z organami właściwymi do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie zagadnień związanych z prowadzonymi postępowaniami środowiskowymi,
- nadzorowanie prowadzonych na zlecenie Zarządu prac projektowych w kontekście ich zgodności z decyzjami administracyjnymi wydanymi przez właściwe organy ds. ochrony środowiska.
- kompleksowa obsługa ZDMiKP w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych
- doradztwo i szkolenia w sprawach zamówień publicznych
Wydział Przygotowania Inwestycji - IP
Naczelnik Wydziału
Marek Stanek
ul. Toruńska 174a, pok. 303
tel. 52 582 27 75
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Paweł Winiarski
ul. Toruńska 174a, pok. 310
tel. 52 582 27 72
email: pawel.winiarski@zdmikp.bydgoszcz.pl
Kompetencje i zadania
- planowanie rozwoju układu transportowego miasta, przygotowywanie
i opiniowanie dokumentów w tym zakresie, - udział w przygotowaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych Zarządu dotyczących rozwoju układu transportowego miasta,
- przygotowywanie i weryfikowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, rozbudowy i przebudowy dróg, w tym przygotowywanie opinii w zakresie geometrii drogi,
- określanie warunków technicznych,opis przedmiotu zamówienia dla projektów technicznych dla robót w zakresie dróg,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami pod potrzeby rozwoju układu transportowego miasta, w tym współpraca z Urzędem Miasta w zakresie wykupu nieruchomości pod planowane zadania inwestycyjne,
- wydawanie warunków technicznych oraz uzgadnianie studiów komunikacyjnych i dokumentacji projektowej dla inwestycji dotyczących obiektów wielkopowierzchniowych w zakresie obsługi komunikacyjnej i rozwoju układu transportowego,
- uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego województwa,
- opiniowanie inwestycji w zakresie budowy i przebudowy infrastruktury technicznej zlokalizowanej w istniejących oraz planowanych korytarzach transportowych Bydgoszczy
Wydział Organizacji Transportu - TO
Naczelnik Wydziału
Tomasz Brzuchalski
ul. Toruńska 174a, pok. 302
tel. 52 582 27 41
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Tomasz Simiński
ul. Toruńska 174a, pok. 314
tel. 52 582 27 61 (lub 98)
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kompetencje i zadania
- Planowanie transportu zbiorowego (ustalanie zadań przewozowych o charakterze użyteczności publicznej na obszarze działania organizatora, projektowanie układu linii i połączeń komunikacyjnych, w tym przygotowywanie założeń techniczno-eksploatacyjnych dla nowych linii oraz zmian na istniejących liniach w ramach obowiązującego planu transportowego i w sytuacjach szczególnych tj. zabezpieczenia imprez, podczas remontów, awarii itp.)
- Organizowanie transportu zbiorowego (badanie i analiza potrzeb przewozowych, określanie standardów dotyczących przystanków, funkcjonowania zintegrowanych węzłów przesiadkowych, systemu informacji pasażerskiej, oznakowania środków transportu, prowadzenie postępowań prowadzących do zawarcia umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego i zawieranie umów)
- Zarządzanie transportem zbiorowym (bieżąca obsługa umów przewozowych, opracowywanie i aktualizacja rozkładów jazdy, ocena i kontrola prawidłowości realizacji umów, przeprowadzanie pomiarów parametrów niezbędnych dla prawidłowej organizacji lokalnego transportu zbiorowego, kompleksowa obsługa przewozów tramwajem wodnym i infrastruktury przystankowej, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zaświadczeń potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania publicznego transportu zbiorowego i potwierdzeń zgłoszenia przewozu, uzgadnianie wniosków w sprawie wydawania przez Marszałka województwa zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie zbiorowym, opiniowanie lokalizacji nowych i dyslokacji istniejących przystanków komunikacji miejskiej, wydawanie uzgodnień zasad korzystania z przystanków na terenie miasta Bydgoszczy).