• AKTUALNOŚCI
  • Utrudnienia
  • Z ostatniej chwili
  • Rozkłady jazdy
  • Ceny biletów
  • Strefa płatnego parkowania
  • Kontakt
Herb Bydgoszcz Zarzad Dróg

zarząd dróg miejskich i komunikacji publicznej w Bydgoszczy

  • Aktualności
  • Transport Publiczny
    • Aktualności komunikacyjne
    • Informacje ogólne
    • Analiza kosztów i korzyści (AKK)
    • Rozkład Jazdy
      • Wybór linii komunikacyjnej
      • Rozkład jazdy dla telefonów komórkowych
    • Schematy sieci komunikacji miejskiej
    • Wykaz przystanków komunikacyjnych
    • Bilety i opłaty (tickets & fares)
      • Ceny biletów jednorazowych i czasowych
      • Ceny biletów okresowych
      • Ticket tariff
      • Rodzaje i wzory biletów
      • Strefy biletowe
      • System przesiadkowy AT
      • Opłaty dodatkowe i inne
      • Zasady kasowania biletów
    • Zakup biletu
      • Sieć sprzedaży biletów
      • Punkty sprzedaży biletów okresowych
      • Zakup biletów okresowych on-line
      • Zakup biletu przez telefon
      • Zakup biletu u obsługi pojazdu
      • Zakup biletu w pojeździe kartą zbliżeniową
    • Bydgoska Karta Miejska
      • Jak uzyskać kartę BKM
      • Wszystko o Bydgoskiej Karcie Miejskiej
      • Regulamin BKM
    • Przepisy
      • Uprawnienia do ulg
      • Uprawnienia "Bydgoskiej Rodziny 3+"
      • Przepisy porządkowe
      • Przewóz bagażu
      • Regulamin BKM
      • Regulamin Systemu Telefonicznej Sprzedaży Biletów
      • Zwolnienie z opłat na Trasie Uniwersyteckiej
      • Kontrola biletów
      • Postępowanie reklamacyjne
      • Anulowanie biletu okresowego
      • Regulamin przewozu osób i bagażu
    • Dla młodego pasażera
    • Zdjęcia taboru
  • Drogi Miejskie
    • Aktualności
    • Utrudnienia drogowe
    • Infrastruktura rowerowa
      • Bydgoski Rower Aglomeracyjny
      • Drogi rowerowe
      • Zespół ds. polityki rowerowej
    • Plan miasta
    • Informacje ogólne
    • Mapa rowerowa Bydgoszczy 2024
    • Bezpieczeństwo ruchu drogowego
      • Zespół do działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Miasta Bydgoszczy
      • Hulajnogi - bezpiecznie przez Bydgoszcz
      • Uwaga na zwierzęta
      • Raport o stanie brd w Bydgoszczy 2020
    • Baner system
      • Lokalizacje
      • Projekt
    • Parkingi dla autokarów
      • Hala Łuczniczka
      • Obiekt sportowy Zawisza
      • Miejsca zatrzymań autokarów
    • Równanie dróg gruntowych
    • Przyjazna przestrzeń publiczna
    • Wyniki klasyfikacji miejskiego odcinka TNT w granicach administracyjnych miasta Bydgoszczy
    • Program utwardzania ulic gruntowych
    • Remonty jezdni i chodników
  • Strefa Płatnego Parkowania
    • Informacje ogólne
    • Mapa Strefy
    • Opłaty
      • Sposób uiszczenia opłaty
      • Cennik
      • Zwolnienia z opłat
      • Opłaty dodatkowe
      • Procedury uzyskania identyfikatora osoby niepełnosprawnej
      • Procedury otrzymania abonamentu dla pojazdu mieszkańca
    • Płać komórką
    • Regulamin SPP
    • E-SKLEP
  • Inwestycje i Projekty
    • Kanały technologiczne
    • Projekty zrealizowane ze środków zewnętrznych 2007-2020
    • Projekty realizowane ze środków zewnętrznych 2007-2020
    • Projekty realizowane ze środków zewnętrznych 2021-2027
      • Zakup nowoczesnego niskopodłogowego taboru tramwajowego dla sieci komunikacji miejskiej w Bydgoszczy - pakiet nr 3
      • Zakup nowoczesnego, niskopodłogowego taboru tramwajowego dla sieci komunikacji miejskiej w Bydgoszczy - pakiet nr 2
      • Zakup nowego, niskopodłogowego taboru tramwajowego dla Miasta Bydgoszczy w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
      • Budowa drogi dla rowerów w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej nr 244
      • Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Bydgoszczy
      • Rozbudowa pętli Las Gdański w Bydgoszczy
    • Mechanizm umożliwiający sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych dotyczących projektów unijnych współfinasowanych w ramach POIiŚ realizowanych przez ZDMiKP w imieniu Miasta Bydgoszczy
    • Mechanizm umożliwiający sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych dotyczących projektu "Zakup nowego niskopodłogowego taboru tramwajowego dla Miasta Bydgoszczy w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
    • Mechanizm umożliwiający sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych oraz niezgodności z KPON lub KPP w projektach realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027
    • Wyłożenie do wiadomości publicznej
      • Projekty oczekujące na wnioski Mieszkańców
      • Projekty po wnioskach
      • Projekty po wnioskach z raportami
      • Archiwalne
      • Ocena oddziaływania na środowisko
  • Zamówienia Publiczne
    • Regulamin udzielania zamówień publicznych
    • Przetargi
    • Ogłoszenia o planowanych zamówieniach lub umowach ramowych
    • Ogłoszenia dotyczące publicznego transportu zbiorowego
    • Regulamin udzielania zamówień odrębnych
    • Platforma zakupowa
    • Zamówienia odrębne
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025
    • Ogłoszenia o zbyciu majątku
  • Jak załatwić sprawę
    • Jak uzyskać Bydgoską Kartę Miejską
    • Reklama
    • Dzierżawa lub najem gruntów na podstawie umów cywilno-prawnych
    • Lokalizacja urządzeń infrastruktury (sieci i przyłącza)
    • Prowadzenie robót (rozkopy)
    • Prowadzenie robót związanych z budowa i przebudową kanalizacji deszczowej
    • Wbudowanie urządzeń infrastruktury
    • Przewóz osób w krajowym transporcie drogowym
    • Zasady korzystania z przystanków
    • Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
    • Postępowanie reklamacyjne z tytułu korzystania z usług przewozowych
    • Awaryjne zajęcie pasa drogowego
    • Wniosek o udostępnienie kanału technologicznego
    • Przejazd pojazdów nienormatywnych
    • Jak uzyskać identyfikator osoby niepełnosprawnej
    • Jak anulować zakupiony bilet okresowy
    • Jak otrzymać abonament mieszkańca
    • Uzgodnienie zmian organizacji ruchu
    • Windykacja
    • Handel
      • Handel całoroczny
      • Handel w okresie "Wszystkich Świętych"
    • Dostęp do drogi publicznej
      • Zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej
      • Uzgodnienie lokalizacji/przebudowy zjazdu
  • Jak załatwić sprawę
    • Uzgodnienie lokalizacji lub przebudowy zjazdu
    • Przejazd pojazdów nienormatywnych
    • Dzierżawa lub najem gruntów na podstawie umów cywilno-prawnych
    • Przewóz osób w krajowym transporcie drogowym
    • Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
    • Zasady korzystania z przystanków
    • O firmie
      • Wydziały ZDMiKP
      • Kontakt z nami
  • Akcja Zima
    • Akcja Zima - On-line
  • Zintegrowany Węzeł Komunikacyjny Bydgoszcz Leśna
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Strona główna
  3. Komunikacja
  4. Ogólne (Komunikacja)

Ogólne (Komunikacja)

Wyszukiwarka połączeń

 

Bydgoski Tramwaj Wodny



tw_thumb



Jednostki obsługujące linię:
{phocagallery view=category|categoryid=1|limitstart=0|limitcount=0}


Na trasie przebiegu obowiązują następujące przystanki - po kliknięciu w nazwę pokaże się aktualny rozkład

Regulamin Systemu Telefonicznej Sprzedaży Biletów

 

Regulamin Systemu Telefonicznej Sprzedaży Biletów

(Obowiązuje od 1 stycznia 2014) 

Szczegółowe zasady korzystania z instrumentu SkyCash określa Regulamin Użytkownika Systemu SkyCash dostępny na stronie www.skycash.com. Akceptując niniejszy Regulamin pasażer akceptuje jednocześnie Regulamin Użytkownika SkyCash.

1. Rejestracja

W celu dokonania zakupu Biletu Telefonicznego użytkownik musi dokonać Rejestracji w Systemie SkyCash (patrz: § 3 regulaminu SkyCash). Aplikację SkyCash można pobrać na swój telefon komórkowy na jeden z kilku sposobów:
a. pobrać aplikację z serwera SkyCash w ostatnim kroku procesu Rejestracji w systemie SkyCash dokonywanej za pośrednictwem strony www.skycash.com;
b. pobrać aplikację z serwera SkyCash w odpowiedzi na SMS z zaproszeniem do dołączenia do systemu, przesłanym od SkyCash lub innego użytkownika systemu;
c. pobrać aplikację z serwera SkyCash w odpowiedzi na komunikat e-mail z zaproszeniem do dołączenia do systemu przesłanym od SkyCash lub innego użytkownika systemu;
d. pobrać aplikację z serwera SkyCash w odpowiedzi na komunikat reklamowy zawierający:
  •  link z adresem internetowym do serwera z aplikacją,
  •  nr SMS, pod który użytkownik wysyła SMS i otrzymuje w odpowiedzi link do aplikacji;
  •  kod 2D z zakodowanym linkiem do aplikacji, który użytkownik odczytuje za pomocą telefonu komórkowego
Rejestracja wymaga podania następujących danych:
a. Imię i nazwisko użytkownika,
b. Numer swojego telefonu komórkowego,
c. Adres e-mail

2. Doładowanie Konta

W celu dokonania zakupu użytkownik musi zasilić swoje Konto SkyCash środkami pieniężnymi.

3. Zakup biletu

Zarejestrowany użytkownik ma dostęp do aplikacji SkyCash na swoim telefonie. Wybierając w menu Usługi/Bilety, może dokonać zapłaty za przejazd komunikacją miejską organizowaną przez Miasto Bydgoszcz z uwzględnieniem stref biletowych. Strefa biletowa I obejmuje wszystkie linie w granicach administracyjnych Miasta Bydgoszczy oraz na całej długości trasy linie nr 56, 80. 91, 35N. Strefa biletowa II obejmuje linie przebiegające przez obszar gmin z którymi Miasto Bydgoszcz zawarło stosowne porozumienie. W II strefie biletowej pasażer może podróżować tylko na podstawie biletów ważnych w Strefie I i II

Bilet jednorazowy
W celu zakupu biletu jednorazowego użytkownik musi wejść do zakładki Bilety dostępnej poprzez Menu aplikacji, następnie wybrać zakładkę Normalny lub Ulgowy i następnie zakładkę Bilety jednorazowe.
Usługa biletu telefonicznego umożliwia zakup następujących biletów jednorazowych:

  • Bilet jednorazowy- ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I ( Miasto) ,
  • Bilet jednorazowy- ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I i II (Miasto i Gminy),
  • Bilet jednorazowy - ważny na liniach dziennych łączonych w systemie przesiadkowym AT w strefie I (Miasto) 60 minut od czasu skasowania,

Użytkownik kupujący Bilet Telefoniczny po wybraniu jednego ze znajdujących się w menu biletów jednorazowych musi wpisać numer boczny pojazdu oraz numer linii komunikacyjnej.

W przypadku przejazdu w systemie przesiadkowym AT użytkownik wpisuje numer boczny pierwszego pojazdu, którym podróżuje oraz numer pierwszej linii komunikacyjnej zgodnie z wybranym połączeniem AT.

Po dokonaniu zakupu Biletu Telefonicznego, użytkownik otrzymuje zwrotną informację o rodzaju wybranego biletu i należnej kwocie.

Zakup biletu potwierdzany jest kodem PIN.

W ostatnim etapie wyświetlana jest strona z potwierdzeniem zakupu biletu.
Na serwerach Skycash generowana jest grafika z kodem 2D będącym potwierdzeniem zakupu biletu. Grafika ta zapisywana jest w pamięci telefonu i może być wykorzystywana do kontroli biletów.

Bilet czasowy
W celu zakupu biletu czasowego użytkownik musi wejść do zakładki Bilety dostępnej poprzez Menu aplikacji, następnie wybrać zakładkę Normalny lub Ulgowy i następnie zakładkę Bilety czasowe.
Usługa Biletu Telefonicznego umożliwia zakup następujących biletów czasowych:

  • Bilet czasowy 1-godzinny – ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I (Miasto),
  • Bilet czasowy 24-godzinny – ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I i II (Miasto i Gminy),
  • Bilet czasowy 5-dobowy (120-godzinny) – ważny na liniach dziennych i nocnychw strefie I i II (Miasto i Gminy),
  • Bilet jednodniowy rodzinny dla obojga lub jednego rodzica z co najmniej jednym dzieckiem w wieku od 4 do 16 lat – ważny na liniach dziennych w strefie I (Miasto) – obowiązuje tylko bilet normalny.

Użytkownik wybiera jeden z dostępnych w menu biletów czasowych i otrzymuje informację o rodzaju wybranego biletu i należnej kwocie.

Zakup biletu potwierdzany jest kodem PIN.

W ostatnim etapie wyświetlana jest strona z potwierdzeniem zakupu biletu.

Na serwerach Skycash generowana jest grafika z kodem 2D będącym potwierdzeniem zakupu biletu. Grafika ta zapisywana jest w pamięci telefonu i jest wykorzystywana do kontroli biletów.
Po upływie czasu ważności danego biletu ulega on deaktywacji w Systemie.


4. Kontrola

Podczas kontroli u użytkownik zobowiązany jest do okazania kontrolerowi Biletu Telefonicznego dostępnego w zakładce Kontrola Biletów aplikacji SkyCash. Dodatkowo kontrola Biletu Telefonicznego może polegać na weryfikacji danych zawartych w kodzie 2D przy pomocy sprawdzarki kontrolerskiej. W przypadku biletu jednorazowego weryfikowany jest dodatkowo numer boczny pojazdu oraz numer linii komunikacyjnej wpisywany przez użytkownika przy zakupie biletu.

5. Reklamacja

Użytkownik po stwierdzeniu nieprawidłowości związanej z transakcją dotyczącą zakupu Biletu Telefonicznego, powinien zgłosić reklamację w Centrum Obsługi Klienta w Bydgoszczy przy ulicy Toruńskiej 174a w godzinach jego urzędowania. Użytkownik powinien wypełnić druk dotyczący reklamacji biletu telefonicznego, dostępny w COK. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od daty zgłoszenia. W przypadku uznanych przez Mennicę reklamacji dotyczących Biletu Telefonicznego, należna użytkownikowi wartość zostanie przekazana mu w formie przelewu na jego Konto SkyCash. W sytuacji braku możliwości złożenia reklamacji w Centrum Obsługi Klienta, pasażer ma możliwość złożenia reklamacji bezpośrednio w systemie SkyCash (patrz: § 7 regulaminu SkyCash).

6. Akceptacja biletu telefonicznego

Bilet Telefoniczny w Bydgoszczy jest akceptowany we wszystkich pojazdach lokalnego transportu publicznego organizowanego przez ZDMiKP Bydgoszcz.

Schematy sieci komunikacji miejskiej

Schemat komunikacji zbiorowej w Bydgoszczy.

 1.10.25Podstawowy-schemat-linii-tramwajowych-i-autobusowych

 

 2207-Schemat-tramwajowy

 KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ

 

 

  1. Sieć sprzedaży biletów
  2. Wykaz zwolnień i ulg
  3. Uprawnienia do ulg
  4. Bilet aglomeracyjny "BiT-CITY"

Strona 3 z 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Bydgoska karta miejska
  • SkyCash
  • Bydgoski Rower Aglomeracyjny
  • ITS
  • ITS
Logo Logo Biuletyn informacji publicznej

Wszelkie prawa zastrzeżone © ZDMIKP 2025