Regulamin Systemu Telefonicznej Sprzedaży Biletów
Szczegółowe zasady korzystania z instrumentu SkyCash określa Regulamin Użytkownika Systemu SkyCash dostępny na stronie www.skycash.com. Akceptując niniejszy Regulamin pasażer akceptuje jednocześnie Regulamin Użytkownika SkyCash.
1. Rejestracja
- link z adresem internetowym do serwera z aplikacją,
- nr SMS, pod który użytkownik wysyła SMS i otrzymuje w odpowiedzi link do aplikacji;
- kod 2D z zakodowanym linkiem do aplikacji, który użytkownik odczytuje za pomocą telefonu komórkowego
2. Doładowanie Konta
3. Zakup biletu
Bilet jednorazowy
W celu zakupu biletu jednorazowego użytkownik musi wejść do zakładki Bilety dostępnej poprzez Menu aplikacji, następnie wybrać zakładkę Normalny lub Ulgowy i następnie zakładkę Bilety jednorazowe.
Usługa biletu telefonicznego umożliwia zakup następujących biletów jednorazowych:
- Bilet jednorazowy- ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I ( Miasto) ,
- Bilet jednorazowy- ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I i II (Miasto i Gminy),
- Bilet jednorazowy - ważny na liniach dziennych łączonych w systemie przesiadkowym AT w strefie I (Miasto) 60 minut od czasu skasowania,
Użytkownik kupujący Bilet Telefoniczny po wybraniu jednego ze znajdujących się w menu biletów jednorazowych musi wpisać numer boczny pojazdu oraz numer linii komunikacyjnej.
W przypadku przejazdu w systemie przesiadkowym AT użytkownik wpisuje numer boczny pierwszego pojazdu, którym podróżuje oraz numer pierwszej linii komunikacyjnej zgodnie z wybranym połączeniem AT.
Po dokonaniu zakupu Biletu Telefonicznego, użytkownik otrzymuje zwrotną informację o rodzaju wybranego biletu i należnej kwocie.
Zakup biletu potwierdzany jest kodem PIN.
W ostatnim etapie wyświetlana jest strona z potwierdzeniem zakupu biletu.
Na serwerach Skycash generowana jest grafika z kodem 2D będącym potwierdzeniem zakupu biletu. Grafika ta zapisywana jest w pamięci telefonu i może być wykorzystywana do kontroli biletów.
Bilet czasowy
W celu zakupu biletu czasowego użytkownik musi wejść do zakładki Bilety dostępnej poprzez Menu aplikacji, następnie wybrać zakładkę Normalny lub Ulgowy i następnie zakładkę Bilety czasowe.
Usługa Biletu Telefonicznego umożliwia zakup następujących biletów czasowych:
- Bilet czasowy 1-godzinny – ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I (Miasto),
- Bilet czasowy 24-godzinny – ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I i II (Miasto i Gminy),
- Bilet czasowy 5-dobowy (120-godzinny) – ważny na liniach dziennych i nocnychw strefie I i II (Miasto i Gminy),
- Bilet jednodniowy rodzinny dla obojga lub jednego rodzica z co najmniej jednym dzieckiem w wieku od 4 do 16 lat – ważny na liniach dziennych w strefie I (Miasto) – obowiązuje tylko bilet normalny.
Użytkownik wybiera jeden z dostępnych w menu biletów czasowych i otrzymuje informację o rodzaju wybranego biletu i należnej kwocie.
Zakup biletu potwierdzany jest kodem PIN.
W ostatnim etapie wyświetlana jest strona z potwierdzeniem zakupu biletu.
Na serwerach Skycash generowana jest grafika z kodem 2D będącym potwierdzeniem zakupu biletu. Grafika ta zapisywana jest w pamięci telefonu i jest wykorzystywana do kontroli biletów.
Po upływie czasu ważności danego biletu ulega on deaktywacji w Systemie.
4. Kontrola
5. Reklamacja
6. Akceptacja biletu telefonicznego