W dniu 23.11.2018 r., Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, wszczyna postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.:
Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz na terenie Miasta Bydgoszczy w 2019 roku
zamieszczając OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń - parter) oraz na swojej stronie internetowej, po jego zamieszczeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP).
Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej w poniższych plikach:
1. Ogłoszenie o zamówieniu Nr 652569-N-2018 zamieszczone w BZP w dn. 23.11.2018 r.,
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia z załącznikami (053_2018 SIWZ + załączniki).
Termin składania ofert upływa w dniu: 03.12.2018 r., godz. 09:30
Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert, godz. 10:00
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1. ws. formalno- prawnych (dot. procedury przetargowej):
Julia Szałata - tel.: 52-582-27-69,
2. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia):
Dariusz Radzimski - tel.: 52-582-27-01
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej
(e-mail):Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W dniu 03.12.2018 r., Zamawiający, w pliku poniżej, zamieszcza informacje z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 UPZP.