Ogólne (Jak załatwić sprawę)

Podstawa Prawna:

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  • Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie do dorgi publicznej powinien zawierać:
    • Pismo przewodnie (podanie)
    • Dowód opłaty za wydanie zaświadczenia

Opłaty:

  • W chwili obecnej opłata wynosi 17 zł.

Opłatę należy uiszczać na konto:
Urząd Miasta Bydgoszczy
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
52 1240 6960 3892 1000 0000 0000

Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Zarządzania Pasem Drogowym, Sekcja Obsługi Inwestora Zewnętrznego ZDMiKP ul Toruńska 174a Bydgoszcz tel. (52)582 27 71.
Załączniki:
Pobierz plik (wniosek o zaświadczenie.doc)wniosek o zaświadczenie.doc[ ]39 kB

Deklaracja dostępności serwisu www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zdmikp.bydgoszcz.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r.
o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl

Data publikacji strony internetowej: 04.12.2011r.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 15.02.2020r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

1. Mogą się zdarzyć sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu:

-    cel linku nie jest odpowiednio określony,

-    załączniki nie posiadają informacji na temat wielkości i formatu pliku,

-    pewne grafiki nie zawierają tekstów alternatywnych oraz wersji tekstowej,

-    niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów czy innych             wymaganych elementów,

2. Mogą się zdarzyć sytuacje, że pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne 
z uwagi na fakt, że:

-    pochodzą z różnych źródeł,

-    opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,

-    posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji – np. skany dokumentów,

-    opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Oświadczenie sporządzono dnia 24.03.2021r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Dane teleadresowe podmiotu publicznego

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publiczne w Bydgoszczy
ul. Toruńska 174a
85-844 Bydgoszcz
tel. 52 582 27 33 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

skrzynka EPUAP2: /ii0jd383ws/SkrytkaESP

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Mirosław  Gzella, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tą samą drogą można składać wnioski 
o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji 
w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Informacja o dostępności architektonicznej budynków Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

 

Dostępność Cyfrowa 2020

Deklaracja dostępności serwisu www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zdmikp.bydgoszcz.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r.
o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl

Data publikacji strony internetowej: 04.12.2011r.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 15.02.2020r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

1. Mogą się zdarzyć sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu:

-    cel linku nie jest odpowiednio określony,

-    załączniki nie posiadają informacji na temat wielkości i formatu pliku,

-    pewne grafiki nie zawierają tekstów alternatywnych oraz wersji tekstowej,

-    niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów czy innych             wymaganych elementów,

2. Mogą się zdarzyć sytuacje, że pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne 
z uwagi na fakt, że:

-    pochodzą z różnych źródeł,

-    opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,

-    posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji – np. skany      dokumentów,

-    opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Oświadczenie sporządzono dnia 22.09.2020r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Dane teleadresowe podmiotu publicznego

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publiczne w Bydgoszczy
ul. Toruńska 174a
85-844 Bydgoszcz
tel. 52 582 27 33 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Mariola Sądowska, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tą samą drogą można składać wnioski 
o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji 
w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Informacja o dostępności architektonicznej budynków Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

ZDMiKP Wydział Zarządzania Pasem Drogowym

Prowadzenie robót związanych z budową i przebudową kanalizacji deszczowej i dostosowania sieci kanalizacji deszczowej do zmian klimatycznych na terenie miasta Bydgoszczy

Wykonawca robót wynikających z realizacji projektu "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i dostosowanie sieci kanalizacji deszczowej do zmian klimatycznych na terenie miasta Bydgoszczy", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014-2020 (POIiŚ 2014-2020), prowadzonych w pasie drogowym jest zobowiązany złożyć:

  1. Wniosek o wydanie zezwolenia w celu prowadzenia robót w pasie drogowym w ramach zadania "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i dostosowanie sieci kanalizacji deszczowej do zmian klimatycznych na terenie miasta Bydgoszczy" wraz z wymaganymi załącznikami:
  • plan sytuacyjny odcinka pasa drogowego przewidzianego do zajęcia z podaniem jego wymiarów w skali 1:500,
  • ksero uzgodnionego z zarządcą drogi (ZDMiKP) projektu odbudowy konstrukcji drogi (odcinka objętego rozkopami),
  • ksero uzgodnienia z zarządcą drogi (ZDMiKP) spodziewanych zakłóceń w funkcjonowaniu komunikacji publicznej (jeżeli występują),
  • ksero zatwierdzonego projektu organizacji ruchu,
  • harmonogram robót (w przypadku etapowego prowadzenia robót).

Wniosek złożyć można:

  • osobiście w kancelarii ZDMiKP
  • listownie na adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz
  • pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Na podstawie w/w wniosku zostanie sporządzona umowa która będzie określała warunki zajęcia pasa drogowego, odtworzenia elementów jego konstrukcji oraz pozwoli na koordynację prac prowadzonych w pasach drogowym.

Zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót będzie się odbywać  po protokolarnym przekazaniu terenu budowy przez Inspektora ZDMiKP na rzecz Wykonawcy.

 

Strona 1 z 6