Ogólne (Komunikacja)

 
Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/stories/tw/tw_thumb.jpg'
There was a problem loading image 'images/stories/tw/tw_thumb.jpg'


Czytaj więcej...



Jednostki obsługujące linię:
"Słonecznik...
"m/s Bydgos...
"Słonecznik...


Na trasie przebiegu obowiązują następujące przystanki - po kliknięciu w nazwę pokaże się aktualny rozkład
 

Regulamin Systemu Telefonicznej Sprzedaży Biletów

(Obowiązuje od 1 stycznia 2014) 

Szczegółowe zasady korzystania z instrumentu SkyCash określa Regulamin Użytkownika Systemu SkyCash dostępny na stronie www.skycash.com. Akceptując niniejszy Regulamin pasażer akceptuje jednocześnie Regulamin Użytkownika SkyCash.

1. Rejestracja

W celu dokonania zakupu Biletu Telefonicznego użytkownik musi dokonać Rejestracji w Systemie SkyCash (patrz: § 3 regulaminu SkyCash). Aplikację SkyCash można pobrać na swój telefon komórkowy na jeden z kilku sposobów:
a. pobrać aplikację z serwera SkyCash w ostatnim kroku procesu Rejestracji w systemie SkyCash dokonywanej za pośrednictwem strony www.skycash.com;
b. pobrać aplikację z serwera SkyCash w odpowiedzi na SMS z zaproszeniem do dołączenia do systemu, przesłanym od SkyCash lub innego użytkownika systemu;
c. pobrać aplikację z serwera SkyCash w odpowiedzi na komunikat e-mail z zaproszeniem do dołączenia do systemu przesłanym od SkyCash lub innego użytkownika systemu;
d. pobrać aplikację z serwera SkyCash w odpowiedzi na komunikat reklamowy zawierający:
  •  link z adresem internetowym do serwera z aplikacją,
  •  nr SMS, pod który użytkownik wysyła SMS i otrzymuje w odpowiedzi link do aplikacji;
  •  kod 2D z zakodowanym linkiem do aplikacji, który użytkownik odczytuje za pomocą telefonu komórkowego
Rejestracja wymaga podania następujących danych:
a. Imię i nazwisko użytkownika,
b. Numer swojego telefonu komórkowego,
c. Adres e-mail

2. Doładowanie Konta

W celu dokonania zakupu użytkownik musi zasilić swoje Konto SkyCash środkami pieniężnymi.

3. Zakup biletu

Zarejestrowany użytkownik ma dostęp do aplikacji SkyCash na swoim telefonie. Wybierając w menu Usługi/Bilety, może dokonać zapłaty za przejazd komunikacją miejską organizowaną przez Miasto Bydgoszcz z uwzględnieniem stref biletowych. Strefa biletowa I obejmuje wszystkie linie w granicach administracyjnych Miasta Bydgoszczy oraz na całej długości trasy linie nr 56, 80. 91, 35N. Strefa biletowa II obejmuje linie przebiegające przez obszar gmin z którymi Miasto Bydgoszcz zawarło stosowne porozumienie. W II strefie biletowej pasażer może podróżować tylko na podstawie biletów ważnych w Strefie I i II

Bilet jednorazowy
W celu zakupu biletu jednorazowego użytkownik musi wejść do zakładki Bilety dostępnej poprzez Menu aplikacji, następnie wybrać zakładkę Normalny lub Ulgowy i następnie zakładkę Bilety jednorazowe.
Usługa biletu telefonicznego umożliwia zakup następujących biletów jednorazowych:

  • Bilet jednorazowy- ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I ( Miasto) ,
  • Bilet jednorazowy- ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I i II (Miasto i Gminy),
  • Bilet jednorazowy - ważny na liniach dziennych łączonych w systemie przesiadkowym AT w strefie I (Miasto) 60 minut od czasu skasowania,

Użytkownik kupujący Bilet Telefoniczny po wybraniu jednego ze znajdujących się w menu biletów jednorazowych musi wpisać numer boczny pojazdu oraz numer linii komunikacyjnej.

W przypadku przejazdu w systemie przesiadkowym AT użytkownik wpisuje numer boczny pierwszego pojazdu, którym podróżuje oraz numer pierwszej linii komunikacyjnej zgodnie z wybranym połączeniem AT.

Po dokonaniu zakupu Biletu Telefonicznego, użytkownik otrzymuje zwrotną informację o rodzaju wybranego biletu i należnej kwocie.

Zakup biletu potwierdzany jest kodem PIN.

W ostatnim etapie wyświetlana jest strona z potwierdzeniem zakupu biletu.
Na serwerach Skycash generowana jest grafika z kodem 2D będącym potwierdzeniem zakupu biletu. Grafika ta zapisywana jest w pamięci telefonu i może być wykorzystywana do kontroli biletów.

Bilet czasowy
W celu zakupu biletu czasowego użytkownik musi wejść do zakładki Bilety dostępnej poprzez Menu aplikacji, następnie wybrać zakładkę Normalny lub Ulgowy i następnie zakładkę Bilety czasowe.
Usługa Biletu Telefonicznego umożliwia zakup następujących biletów czasowych:

  • Bilet czasowy 1-godzinny – ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I (Miasto),
  • Bilet czasowy 24-godzinny – ważny na liniach dziennych i nocnych w strefie I i II (Miasto i Gminy),
  • Bilet czasowy 5-dobowy (120-godzinny) – ważny na liniach dziennych i nocnychw strefie I i II (Miasto i Gminy),
  • Bilet jednodniowy rodzinny dla obojga lub jednego rodzica z co najmniej jednym dzieckiem w wieku od 4 do 16 lat – ważny na liniach dziennych w strefie I (Miasto) – obowiązuje tylko bilet normalny.

Użytkownik wybiera jeden z dostępnych w menu biletów czasowych i otrzymuje informację o rodzaju wybranego biletu i należnej kwocie.

Zakup biletu potwierdzany jest kodem PIN.

W ostatnim etapie wyświetlana jest strona z potwierdzeniem zakupu biletu.

Na serwerach Skycash generowana jest grafika z kodem 2D będącym potwierdzeniem zakupu biletu. Grafika ta zapisywana jest w pamięci telefonu i jest wykorzystywana do kontroli biletów.
Po upływie czasu ważności danego biletu ulega on deaktywacji w Systemie.


4. Kontrola

Podczas kontroli u użytkownik zobowiązany jest do okazania kontrolerowi Biletu Telefonicznego dostępnego w zakładce Kontrola Biletów aplikacji SkyCash. Dodatkowo kontrola Biletu Telefonicznego może polegać na weryfikacji danych zawartych w kodzie 2D przy pomocy sprawdzarki kontrolerskiej. W przypadku biletu jednorazowego weryfikowany jest dodatkowo numer boczny pojazdu oraz numer linii komunikacyjnej wpisywany przez użytkownika przy zakupie biletu.

5. Reklamacja

Użytkownik po stwierdzeniu nieprawidłowości związanej z transakcją dotyczącą zakupu Biletu Telefonicznego, powinien zgłosić reklamację w Centrum Obsługi Klienta w Bydgoszczy przy ulicy Toruńskiej 174a w godzinach jego urzędowania. Użytkownik powinien wypełnić druk dotyczący reklamacji biletu telefonicznego, dostępny w COK. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od daty zgłoszenia. W przypadku uznanych przez Mennicę reklamacji dotyczących Biletu Telefonicznego, należna użytkownikowi wartość zostanie przekazana mu w formie przelewu na jego Konto SkyCash. W sytuacji braku możliwości złożenia reklamacji w Centrum Obsługi Klienta, pasażer ma możliwość złożenia reklamacji bezpośrednio w systemie SkyCash (patrz: § 7 regulaminu SkyCash).

6. Akceptacja biletu telefonicznego

Bilet Telefoniczny w Bydgoszczy jest akceptowany we wszystkich pojazdach lokalnego transportu publicznego organizowanego przez ZDMiKP Bydgoszcz.

Schemat komunikacji zbiorowej w Bydgoszczy.

 Czytaj więcej...

 

 

 KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ

 Czytaj więcej...

 

Strona 3 z 5