ZDMiKP Wydział Zarządzania Pasem Drogowym
Podstawa Prawna Ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r. (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 470), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 01 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004r., Nr 140, poz 1481)
Do wniosku należy załączyć:
- plan sytuacyjny w skali 1:500
- ksero decyzji gestora sieci
- pełnomocnictwo inwestora
- ksero dowodu uiszczonej opłaty skarbowej za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł
Termin załatwienia sprawy
- do 30 dni od daty złożenia wniosku
Jednostka odpowiedzialna
- Wydział Zarządzania Pasem Drogowym ZDMIKP, ul. Toruńska 174a, Bydgoszcz tel. (52) 582 27 38
Tryb odwoławczy
- Od decyzji administracyjnej strona może wnieść odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Dodatkowe informacje
- Konstrukcje odbudowy nawierzchni należy opracowywać zgodnie z załącznikami nr 1 i 2.