W związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z szybkim rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i potrzebą podjęcia działań profilaktycznych mających na celu ochronę zdrowia pracowników i interesantów ZDMiKP wprowadza się szczególne zasady załatwiania spraw taryfowo – biletowych oraz spraw związanych z parkowaniem w Strefie Płatnego Parkowania.


Informacje dla Pasażerów z zakresu funkcjonowania Wydziału Taryf i Płatnego Parkowania:

a). Bezpośrednio w siedzibie ZDMiKP przy ulicy Toruńskiej 174a, można załatwiać następujące sprawy:

 

- Wydanie duplikatu Bydgoskiej Karty Miejskiej.
- Zakup biletów jednorazowych przez dystrybutorów.

 

Punkty obsługi interesantów zlokalizowane przy ul. Zygmunta Augusta 10, ul. Modrzewiowej 19
i ul. Gdańskiej 47 są nieczynne.
Bezpośrednio w punkcie ZDMiKP przy ul. Modrzewiowej 19 od dnia 25.03.2020 r. w godz. 08:30-15:30 będzie można zakupić abonamenty na parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania

 

b). Sprawy załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty:

 

- Wnioski o wydanie Bydgoskiej Karty Miejskiej (BKM) przyjmowane są:
• drogą elektroniczną - wniosek o wydanie karty drogą elektroniczną znajduje się pod adresem https://bydgoskakartamiejska.com.pl/pl/card-proposal
• drogą pocztową - Wniosek do wypełnienia i przesłania znajduje się na stronie internetowej www.zdmikp.bydgoszcz.pl

 

Gotowe Bydgoskie Karty Miejskie są odsyłane wyłącznie drogą pocztową na wskazany we wniosku adres.

 

- Zakup biletu okresowego w sklepie internetowym pod adresem:
https://bydgoskakartamiejska.com.pl/pl
Przypominamy o możliwości zakodowania biletu zakupionego przez Internet w urządzeniach OPS.

 

- Regulowanie opłat dodatkowych za parkowanie w SPP możliwe jest wyłącznie przelewem bankowym. Dane konta bankowego: nr 36 1240 6452 1111 0010 4816 9315

 

- Składanie reklamacji związanych z wezwaniem do zapłaty za przejazd komunikacją miejską, z parkowaniem w SPP oraz windykacją tych należności możliwe jest drogą elektroniczną
na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub drogą pocztową na adres:
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy,
ul. Toruńska 174 a,
85-844 Bydgoszcz.

 

c). Sprawy załatwiane bezpośrednio w siedzibie ZDMiKP przy ulicy Toruńskiej 174a lub za pośrednictwem poczty:

 

- Zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet.

 

Wniosek wraz z Bydgoską Kartą Miejską i paragonem można przesłać na adres ZDMiKP.
Bilet będzie anulowany od następnego dnia po nadaniu listu.

 

WYMAGANE DO PRZESŁANIA DOKUMENTY:
• wypełniony wniosek o zwrot pieniędzy z tytułu niewykorzystanego biletu okresowego,
• oryginał paragonu potwierdzającego zakup biletu lub wystawiona na jego podstawie faktura. Przy zakupie przez Internet (bez pobrania faktury) transakcja jest potwierdzana raportem generowanym z systemu BKM podczas rozliczania biletu,
• Bydgoska Karta Miejska– w celu usunięcia transakcji.
Karta po usunięciu biletu będzie odsyłana do Wnioskodawcy.

 

Ponadto informujemy, że wyznaczone przez ZDMiKP terminy składania dodatkowych dokumentów w sprawach reklamacyjnych i windykacyjnych prolonguje się o 30 dni.

 

Szczególne zasady załatwiania spraw obowiązują do odwołania.