Inne
Laboratorium Drogowe - LD
Kierownik
Katarzyna Oskaldowicz
ul. Toruńska 174a, pok. 05
tel. 52 582 27 36
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Kompetencje i zadania
- prowadzenie badań laboratoryjnych i terenowych,
- nadzór technologiczny nad realizowanymi robotami drogowo - mostowymi tj. badania gruntów, kruszyw, mieszanek mineralno-asfaltowych, betonów, prefabrykatów betonowych i innych.
Wydział Zamówień Publicznych - NZ
Naczelnik Wydziału
Alicja Kruszczyńska
ul. Toruńska 174a, pok. 205
tel. 52 582 27 42
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Kompetencje i zadania
- współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji strategicznych
- przygotowywanie i opracowywanie wniosków dla zadań realizowanych przez ZDMiKP, które będą mogły uzyskać wsparcie pozabudżetowe
- monitorowanie projektów i inwestycji strategicznych ,
- promocja projektów i inwestycji strategicznych ,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów i inwestycji strategicznych ,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do wszczęcia postępowań w oparciu o przepisy prawa krajowego i wspólnotowego dotyczące udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziału społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocen oddziaływania na środowisko,
- nadzorowanie prowadzonych przez jednostki zewnętrzne procedur środowiskowych wszczętych na zlecenie Zarządu,
- koordynowanie działań i współpraca z organami właściwymi do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie zagadnień związanych z prowadzonymi postępowaniami środowiskowymi,
- nadzorowanie prowadzonych na zlecenie Zarządu prac projektowych w kontekście ich zgodności z decyzjami administracyjnymi wydanymi przez właściwe organy ds. ochrony środowiska.
- kompleksowa obsługa ZDMiKP w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych
- doradztwo i szkolenia w sprawach zamówień publicznych
Wydział Przygotowania Inwestycji - IP
Naczelnik Wydziału
Marek Stanek
ul. Toruńska 174a, pok. 303
tel. 52 582 27 75
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Paweł Winiarski
ul. Toruńska 174a, pok. 310
tel. 52 582 27 72
email: pawel.winiarski@zdmikp.bydgoszcz.pl
Kompetencje i zadania
- planowanie rozwoju układu transportowego miasta, przygotowywanie
i opiniowanie dokumentów w tym zakresie, - udział w przygotowaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych Zarządu dotyczących rozwoju układu transportowego miasta,
- przygotowywanie i weryfikowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, rozbudowy i przebudowy dróg, w tym przygotowywanie opinii w zakresie geometrii drogi,
- określanie warunków technicznych,opis przedmiotu zamówienia dla projektów technicznych dla robót w zakresie dróg,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami pod potrzeby rozwoju układu transportowego miasta, w tym współpraca z Urzędem Miasta w zakresie wykupu nieruchomości pod planowane zadania inwestycyjne,
- wydawanie warunków technicznych oraz uzgadnianie studiów komunikacyjnych i dokumentacji projektowej dla inwestycji dotyczących obiektów wielkopowierzchniowych w zakresie obsługi komunikacyjnej i rozwoju układu transportowego,
- uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego województwa,
- opiniowanie inwestycji w zakresie budowy i przebudowy infrastruktury technicznej zlokalizowanej w istniejących oraz planowanych korytarzach transportowych Bydgoszczy
Wydział Organizacji Transportu - TO
Naczelnik Wydziału
Tomasz Brzuchalski
ul. Toruńska 174a, pok. 302
tel. 52 582 27 41
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zastępca Naczelnika Wydziału
Tomasz Simiński
ul. Toruńska 174a, pok. 314
tel. 52 582 27 61 (lub 98)
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
kompetencje i zadania
- Planowanie transportu zbiorowego (ustalanie zadań przewozowych o charakterze użyteczności publicznej na obszarze działania organizatora, projektowanie układu linii i połączeń komunikacyjnych, w tym przygotowywanie założeń techniczno-eksploatacyjnych dla nowych linii oraz zmian na istniejących liniach w ramach obowiązującego planu transportowego i w sytuacjach szczególnych tj. zabezpieczenia imprez, podczas remontów, awarii itp.)
- Organizowanie transportu zbiorowego (badanie i analiza potrzeb przewozowych, określanie standardów dotyczących przystanków, funkcjonowania zintegrowanych węzłów przesiadkowych, systemu informacji pasażerskiej, oznakowania środków transportu, prowadzenie postępowań prowadzących do zawarcia umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego i zawieranie umów)
- Zarządzanie transportem zbiorowym (bieżąca obsługa umów przewozowych, opracowywanie i aktualizacja rozkładów jazdy, ocena i kontrola prawidłowości realizacji umów, przeprowadzanie pomiarów parametrów niezbędnych dla prawidłowej organizacji lokalnego transportu zbiorowego, kompleksowa obsługa przewozów tramwajem wodnym i infrastruktury przystankowej, rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji, wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zaświadczeń potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania publicznego transportu zbiorowego i potwierdzeń zgłoszenia przewozu, uzgadnianie wniosków w sprawie wydawania przez Marszałka województwa zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie zbiorowym, opiniowanie lokalizacji nowych i dyslokacji istniejących przystanków komunikacji miejskiej, wydawanie uzgodnień zasad korzystania z przystanków na terenie miasta Bydgoszczy).