W związku z zagrożeniem koronawirusem, Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy  swoją obsługę świadczy wyłącznie w oparciu o pośrednie źródła przekazu tj. pocztę tradycyjną, elektroniczną, ePUAP oraz udzielanie informacji telefonicznych.

 

1. Powyższe dotyczy całości spraw, wniosków, opinii jakie mieszkaniec zamierza uzyskać w ZDMiKP w tym m.in.:
• Wnioski dotyczące zajęcia pasa drogowego, uzgodnienia lokalizacji i umieszczenia urządzeń w pasie drogowym, na lokalizację zjazdu, związane z uzgadnianiem uroczystości, imprez, zawodów sportowych, dróg krzyżowych, ale także wnioski dotyczące zmian w organizacji ruchu, opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu itp
• Projekty organizacji ruchu do zaopiniowania i zatwierdzenia proszę przesyłać również drogą pocztową na adres główny Zarządu. Zatwierdzone projekty wraz z opiniami będą odsyłane pocztą tradycyjną. Na życzenie projektanta jest dodatkowa możliwość przesłania skanu zatwierdzenia i opinii drogą e-mail.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o szczególnie staranne wypełnianie wniosków przekazywanych pocztą tradycyjną i elektroniczną wraz z podaniem szczegółowych danych kontaktowych celem sprawnego procedowania wniosków przez naszą jednostkę.
Opinie i zatwierdzenia projektów czasowej organizacji ruchu, decyzje administracyjne będą do Państwa wysyłane za pośrednictwem poczty.

 

2. Informacje dla Pasażerów z zakresu funkcjonowania Wydziału Taryf i Płatnego Parkowania:

a). Bezpośrednio w siedzibie ZDMiKP przy ulicy Toruńskiej 174a, można załatwiać następujące sprawy:

- Wydanie duplikatu Bydgoskiej Karty Miejskiej.
- Zakup biletów jednorazowych przez dystrybutorów.


Punkty obsługi interesantów zlokalizowane przy ul. Zygmunta Augusta 10, ul. Modrzewiowej 19
i ul. Gdańskiej 47 są nieczynne. 

Dopiero od 25 marca 2020 r. będzie można zakupić abonamenty na parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania bezpośrednio w punkcie ZDMiKP przy ul. Modrzewiowej 19 w godz. 08:30-15:30 


b). Sprawy załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty:

- Wnioski o wydanie Bydgoskiej Karty Miejskiej (BKM) przyjmowane są:
• drogą elektroniczną - wniosek o wydanie karty drogą elektroniczną znajduje się pod adresem https://bydgoskakartamiejska.com.pl/pl/card-proposal
• drogą pocztową - Wniosek do wypełnienia i przesłania znajduje się na stronie internetowej www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Gotowe Bydgoskie Karty Miejskie są odsyłane wyłącznie drogą pocztową na wskazany we wniosku adres.

- Zakup biletu okresowego w sklepie internetowym pod adresem:
https://bydgoskakartamiejska.com.pl/pl
Przypominamy o możliwości zakodowania biletu zakupionego przez Internet w urządzeniach OPS.

- Regulowanie opłat dodatkowych za parkowanie w SPP możliwe jest wyłącznie przelewem bankowym. Dane konta bankowego: nr 36 1240 6452 1111 0010 4816 9315

- Składanie reklamacji związanych z wezwaniem do zapłaty za przejazd komunikacją miejską, z parkowaniem w SPP oraz windykacją tych należności możliwe jest drogą elektroniczną
na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na skrzynkę EPUAP2: /ii0jd383ws/SkrytkaESP lub drogą pocztową na adres: 
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy,
ul. Toruńska 174 a,
85-844 Bydgoszcz.

c). Sprawy załatwiane bezpośrednio w siedzibie ZDMiKP przy ulicy Toruńskiej 174a lub za pośrednictwem poczty:

- Zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet.

Wniosek wraz z Bydgoską Kartą Miejską i paragonem można przesłać na adres ZDMiKP.
Bilet będzie anulowany od następnego dnia po nadaniu listu.

WYMAGANE DO PRZESŁANIA DOKUMENTY:
• wypełniony wniosek o zwrot pieniędzy z tytułu niewykorzystanego biletu okresowego,
• oryginał paragonu potwierdzającego zakup biletu lub wystawiona na jego podstawie faktura. Przy zakupie przez Internet (bez pobrania faktury) transakcja jest potwierdzana raportem generowanym z systemu BKM podczas rozliczania biletu,
• Bydgoska Karta Miejska– w celu usunięcia transakcji.
Karta po usunięciu biletu będzie odsyłana do Wnioskodawcy.

Ponadto informujemy, że wyznaczone przez ZDMiKP terminy składania dodatkowych dokumentów w sprawach reklamacyjnych i windykacyjnych prolonguje się o 30 dni.

Szczególne zasady załatwiania spraw obowiązują do odwołania.

 

3. W Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy jako alternatywa dla ogólnodostęnych parkometrów, istnieje możliwość uiszczenia opłaty poprzez aplikację w telefonie.
Lista aplikacji, które pozwalają płacić telefonem za parkowanie TUTAJ

Możecie Państwo  kontaktować się z pracownikami urzędu telefonicznie lub e-mailowo 
 DANE KONTAKTOWE