| 89 WAŻNY OD / valid from 10.07.2024. | TRASA PRZEBIEGU Route TATRZAŃSKIE > Pelplińska > Twardzickiego > Korfantego > Kaliskiego > Fordońska > Dworzec Wschód > Fordońska > Łęczycka > Skłodowskiej - Curie > Wyszyńskiego > Rondo Fordońskie > Rondo Toruńskie > Wojska Polskiego > Kujawska > Brzozowa > Inowrocławska > Żwirki i Wigury > Szubińska > BŁONIE | PRZYSTANEK / Stop : SKŁODOWSKIEJ-CURIE / GAJOWA KIERUNEK / Direction : BŁONIEPow.szkolny School day | Pow.wakacje Holidays | Sobota/Niedziela handlowa Saturday/Trading Sunday | Niedziela Sunday | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | 4 | 49 | 4 | 49 | 4 | 49# | | | 5 | 17 44 | 5 | 17 44 | 5 | 27# 42z# | 5 | 45 | 6 | 11 34 54 | 6 | 11 34 54 | 6 | 09 47 | 6 | 48 | 7 | 14 33 54 | 7 | 14 34 54 | 7 | 30 | 7 | 18 48 | 8 | 14 34 54 | 8 | 14 34 59 | 8 | 08 28 55 | 8 | 18 48 | 9 | 14 33 53 | 9 | 23 48 | 9 | 20 45 | 9 | 18 48 | 10 | 13 33 53 | 10 | 13 38 | 10 | 10 35 | 10 | 18 48 | 11 | 13 33 53 | 11 | 03 28 53 | 11 | 00 25 50 | 11 | 18 48 | 12 | 13 33 53 | 12 | 18 43 | 12 | 15 40 | 12 | 18 48 | 13 | 13 33 54 | 13 | 08 33 54 | 13 | 05 30 55 | 13 | 18 48 | 14 | 14 34 54 | 14 | 14 34 54 | 14 | 20 45 | 14 | 18 48 | 15 | 14 34 54 | 15 | 14 34 54 | 15 | 10 35 | 15 | 18 48 | 16 | 14 34 54 | 16 | 14 34 54 | 16 | 00 25 50 | 16 | 18 48 | 17 | 14 32 52 | 17 | 18 42 | 17 | 15 40 | 17 | 18 48 | 18 | 12 32 52 | 18 | 00z 07 32 52 | 18 | 05 30 50 | 18 | 18 48 | 19 | 10z 19 48 | 19 | 19 48 | 19 | 18 48 | 19 | 18 48 | 20 | 18 48 | 20 | 18 48 | 20 | 18 48 | 20 | 18 48 | 21 | 18 48 | 21 | 18 48 | 21 | 18 48 | 21 | 18 48 | 22 | 18 48 | 22 | 18 48 | 22 | 18 48 | 22 | 18 48 | 23 | 17z | 23 | 17z | 23 | 17z | 23 | 17z | z - kurs skrócony do przystanku Brzozowa / Bielicka AUTOBUSY NISKOPODŁOGOWE / Low-floor buses # - kurs nierealizowany w niedzielę handlową *** Aktualności i rozkłady jazdy na stronie www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bydgoszcz.jakdojade.pl *** Informacja na temat bieżących zmian w ruchu na przystankowych tablicach elektronicznych oraz facebooku ZDMiKP***
| |
| |