| 89 WAŻNY OD / valid from 10.07.2024. | TRASA PRZEBIEGU Route TATRZAŃSKIE > Pelplińska > Twardzickiego > Korfantego > Kaliskiego > Fordońska > Dworzec Wschód > Fordońska > Łęczycka > Skłodowskiej - Curie > Wyszyńskiego > Rondo Fordońskie > Rondo Toruńskie > Wojska Polskiego > Kujawska > Brzozowa > Inowrocławska > Żwirki i Wigury > Szubińska > BŁONIE | PRZYSTANEK / Stop : SKŁODOWSKIEJ-CURIE / ŁĘCZYCKA KIERUNEK / Direction : BŁONIEPow.szkolny School day | Pow.wakacje Holidays | Sobota/Niedziela handlowa Saturday/Trading Sunday | Niedziela Sunday | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | 4 | 47 | 4 | 47 | 4 | 47# | | | 5 | 15 42 | 5 | 15 42 | 5 | 25# 40z# | 5 | 43 | 6 | 08 31 51 | 6 | 08 31 51 | 6 | 07 45 | 6 | 46 | 7 | 11 30 51 | 7 | 11 31 51 | 7 | 28 | 7 | 16 46 | 8 | 11 31 51 | 8 | 11 31 56 | 8 | 06 26 52 | 8 | 16 45 | 9 | 11 30 50 | 9 | 20 45 | 9 | 17 42 | 9 | 15 45 | 10 | 10 30 50 | 10 | 10 35 | 10 | 07 32 57 | 10 | 15 45 | 11 | 10 30 50 | 11 | 00 25 50 | 11 | 22 47 | 11 | 15 45 | 12 | 10 30 50 | 12 | 15 40 | 12 | 12 37 | 12 | 15 45 | 13 | 10 30 51 | 13 | 05 30 51 | 13 | 02 27 52 | 13 | 15 45 | 14 | 11 31 51 | 14 | 11 31 51 | 14 | 17 42 | 14 | 15 45 | 15 | 11 31 51 | 15 | 11 31 51 | 15 | 07 32 57 | 15 | 15 45 | 16 | 11 31 51 | 16 | 11 31 51 | 16 | 22 47 | 16 | 15 45 | 17 | 11 29 49 | 17 | 15 39 57z | 17 | 12 37 | 17 | 15 45 | 18 | 09 29 49 | 18 | 04 29 49 | 18 | 02 27 47 | 18 | 15 45 | 19 | 08z 17 46 | 19 | 17 46 | 19 | 16 46 | 19 | 16 46 | 20 | 16 46 | 20 | 16 46 | 20 | 16 46 | 20 | 16 46 | 21 | 16 46 | 21 | 16 46 | 21 | 16 46 | 21 | 16 46 | 22 | 16 46 | 22 | 16 46 | 22 | 16 46 | 22 | 16 46 | 23 | 15z | 23 | 15z | 23 | 15z | 23 | 15z | z - kurs skrócony do przystanku Brzozowa / Bielicka AUTOBUSY NISKOPODŁOGOWE / Low-floor buses # - kurs nierealizowany w niedzielę handlową *** Aktualności i rozkłady jazdy na stronie www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bydgoszcz.jakdojade.pl *** Informacja na temat bieżących zmian w ruchu na przystankowych tablicach elektronicznych oraz facebooku ZDMiKP***
| |
| |