| 89 WAŻNY OD / valid from 10.07.2024. | TRASA PRZEBIEGU Route TATRZAŃSKIE > Pelplińska > Twardzickiego > Korfantego > Kaliskiego > Fordońska > Dworzec Wschód > Fordońska > Łęczycka > Skłodowskiej - Curie > Wyszyńskiego > Rondo Fordońskie > Rondo Toruńskie > Wojska Polskiego > Kujawska > Brzozowa > Inowrocławska > Żwirki i Wigury > Szubińska > BŁONIE | PRZYSTANEK / Stop : SKŁODOWSKIEJ-CURIE / BAŁTYCKA KIERUNEK / Direction : BŁONIEPow.szkolny School day | Pow.wakacje Holidays | Sobota/Niedziela handlowa Saturday/Trading Sunday | Niedziela Sunday | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | 4 | 48 | 4 | 48 | 4 | 48# | | | 5 | 16 43 | 5 | 16 43 | 5 | 26# 41z# | 5 | 44 | 6 | 10 33 53 | 6 | 10 33 53 | 6 | 08 46 | 6 | 47 | 7 | 13 32 53 | 7 | 13 33 53 | 7 | 29 | 7 | 17 47 | 8 | 13 33 53 | 8 | 13 33 58 | 8 | 07 27 54 | 8 | 17 47 | 9 | 13 32 52 | 9 | 22 47 | 9 | 19 44 | 9 | 17 47 | 10 | 12 32 52 | 10 | 12 37 | 10 | 09 34 59 | 10 | 17 47 | 11 | 12 32 52 | 11 | 02 27 52 | 11 | 24 49 | 11 | 17 47 | 12 | 12 32 52 | 12 | 17 42 | 12 | 14 39 | 12 | 17 47 | 13 | 12 32 53 | 13 | 07 32 53 | 13 | 04 29 54 | 13 | 17 47 | 14 | 13 33 53 | 14 | 13 33 53 | 14 | 19 44 | 14 | 17 47 | 15 | 13 33 53 | 15 | 13 33 53 | 15 | 09 34 59 | 15 | 17 47 | 16 | 13 33 53 | 16 | 13 33 53 | 16 | 24 49 | 16 | 17 47 | 17 | 13 31 51 | 17 | 17 41 59z | 17 | 14 39 | 17 | 17 47 | 18 | 11 31 51 | 18 | 06 31 51 | 18 | 04 29 49 | 18 | 17 47 | 19 | 09z 18 47 | 19 | 18 47 | 19 | 17 47 | 19 | 17 47 | 20 | 17 47 | 20 | 17 47 | 20 | 17 47 | 20 | 17 47 | 21 | 17 47 | 21 | 17 47 | 21 | 17 47 | 21 | 17 47 | 22 | 17 47 | 22 | 17 47 | 22 | 17 47 | 22 | 17 47 | 23 | 16z | 23 | 16z | 23 | 16z | 23 | 16z | z - kurs skrócony do przystanku Brzozowa / Bielicka AUTOBUSY NISKOPODŁOGOWE / Low-floor buses # - kurs nierealizowany w niedzielę handlową *** Aktualności i rozkłady jazdy na stronie www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bydgoszcz.jakdojade.pl *** Informacja na temat bieżących zmian w ruchu na przystankowych tablicach elektronicznych oraz facebooku ZDMiKP***
| |
| |