| 68 WAŻNY OD / valid from 04.11.2024. | TRASA PRZEBIEGU Route DWORZEC LEŚNE > Leśne > Sułkowskiego > Ogińskiego > Powstańców Wielkopolskich > Wyszyńskiego > Rondo Fordońskie > Rondo Toruńskie > Wojska Polskiego > Magnuszewska > Glinki > GLINKI | PRZYSTANEK / Stop : WOJ.POLSKIEGO / UJEJSKIEGO KIERUNEK / Direction : GLINKI Pow.szkolny School day | Pow.wakacje Holidays | Sobota/Niedziela handlowa Saturday/Trading Sunday | Niedziela Sunday | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | 5 | 04 19E 19P 40E | 5 | 04 19E 19P 40E | 5 | 09# 35E | 5 | 35E | 6 | 03 19E 29 49E | 6 | 03 19E 31 49E | 6 | 11 36E | 6 | 06 36E | 7 | 09 29E 46 | 7 | 09 29E 49 | 7 | 05 34 | 7 | 03 33 | 8 | 04 21E 44 | 8 | 09 24E 49 | 8 | 01 21 47 | 8 | 03 33 | 9 | 05 29E 46 | 9 | 14 29E 49 | 9 | 12 37E | 9 | 03 37E | 10 | 07 29E 46 | 10 | 14 29E 49 | 10 | 02 27 52 | 10 | 03 33 | 11 | 07 29E 46 | 11 | 14 29E 54 | 11 | 17 39E 52 | 11 | 03 47E | 12 | 07 29 49 | 12 | 19 44 59 | 12 | 12 37 | 12 | 03 33 | 13 | 04 19P 34E 55E | 13 | 19P 34E 55E | 13 | 02 22 34E 57 | 13 | 03 37E | 14 | 10 30E 50 | 14 | 10 30E 50 | 14 | 12E 37 | 14 | 07E 33 | 15 | 10E 30E 47 | 15 | 10E 30E 47 | 15 | 02 27 52E | 15 | 03 47E | 16 | 05E 20 30P 47 | 16 | 05E 20 30P 50 | 16 | 17 42E 47 | 16 | 03 37E | 17 | 05 34E 46 | 17 | 14 29E 54 | 17 | 07 37E 57 | 17 | 03 37E | 18 | 06 26 49E | 18 | 14 49E | 18 | 22 | 18 | 03 33 | 19 | 03 33 | 19 | 03 33 | 19 | 04 33 | 19 | 03 33 | 20 | 03 33 | 20 | 03 33 | 20 | 03 33 | 20 | 03 33 | 21 | 06 31E | 21 | 06 31E | 21 | 03 36E | 21 | 03 36E | 22 | 03 33E | 22 | 03 33E | 22 | 03 33 | 22 | 03 33 | 23 | 03 | 23 | 03 | 23 | 03 | 23 | 03 | E - kurs wydłużony do pętli Park Przemysłowy / Exploseum P - kurs wydłużony do pętli Prądocińska AUTOBUSY NISKOPODŁOGOWE / Low-floor buses # - kurs nierealizowany w niedzielę handlową *** Aktualności i rozkłady jazdy na stronie www.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz www.bydgoszcz.jakdojade.pl *** Informacja na temat bieżących zmian w ruchu na przystankowych tablicach elektronicznych oraz facebooku ZDMiKP***
| |
| |