W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną oraz mając na względzie bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy przywraca obsługę w oparciu o pośrednie źródła przekazu tj. pocztę tradycyjną, elektroniczną, ePUAP (skrzynka: /ii0jd383ws/SkrytkaESP) oraz udzielanie informacji telefonicznych.

Wejście do budynku ZDMiKP przy ul. Toruńskiej 174 a w Bydgoszczy możliwy będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu i w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
Kasy biletowe oraz Centrum Obsługi Klienta funkcjonować będą bez zmian i na dotychczasowych zasadach.

- Kasa przy ul. Zygmunta Augusta 10 - czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00. w zakresie sprzedaży biletów jednorazowych, okresowych, abonamentów SPP, opłat dodatkowych SPP oraz wydawania kart BKM
- Kasa przy ul. Modrzewiowej 19 - czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 15.30 w zakresie sprzedaży biletów jednorazowych, okresowych, abonamentów SPP, opłat dodatkowych SPP, opłat dodatkowych nałożonych za przejazd komunikacja miejską bez ważnego dokumentu przewozu, opłaty manipulacyjnej oraz wydawania kart BKM
- Kasa przy ul. Toruńskiej 174a - czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 17.00 w zakresie sprzedaży biletów dystrybutorom. Centrum Obsługi Klienta przy ul. Toruńskiej 174a czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-17.00 w zakresie zwrotów biletów okresowych, duplikatów Kart BKM, obsługi systemu OPS.
Kasa SPP przy ul. Gdańskiej 47 pozostaje zamknięta